Blog

Píšeme pro vás aktuální zprávy z oboru, návody a rady. Budeme rádi, pokud se nás budete ptát nebo komentovat či sdílet naše články.

Rádi také napíšeme článek o tom, co vás zajímá.

Více o tom, jak na recyklaci obsahu
Recyklace obsahu - cesta k úspěchu

14
Lis
Jak recyklovat články, aby nikdy nezapadly v zapomnění

Psaní a sdílení zajímavých textů je velmi efektivním nástrojem obsahového marketingu. Každý článek může ale žít jen určitou dobu. Díky recyklaci obsahu však můžete oslovit nové uživatele a ušetřit čas i peníze.

Více o tom, jak na recyklaci obsahu

Více o výhodách a nevýhodách PPC a SEO
výhody a nevýhody PPC a SEO

17
Říj
PPC vs. SEO – kdy se vyplatí investovat do čeho?

SEO i PPC jsou zkratky pro velmi silné marketingové nástroje, které jsou v dnešním světě nepostradatelné pro kohokoliv, kdo chce prorazit na internetu. Oba mají za cíl přilákat nové zákazníky (zejména přes webové vyhledávače), ale každý z nich to dělá trochu jiným způsobem. Jakým? Pojďme se na to podívat!

Více o výhodách a nevýhodách PPC a SEO

Více o tom, jak nejrychleji nalákat nové zákazníky na web
Efektivní způsoby jak nalákat nové zákazníky na web

19
Zář
Nejefektivnější způsoby jak nalákat zákazníky na nový e-shop

Spouštíte e-shop? Máte skvělý business plán, zařízenou logistiku a nyní už jen vyhlížíte na objednávky? Možná bychom vám mohli pomoct toto čekání urychlit. Krok za krokem vám totiž ukážeme, co potřebujete k tomu, abyste na svůj nový, nebo i starý, e-shop nalákali zákazníky co nejdříve.

Více o tom, jak nejrychleji nalákat nové zákazníky na web

Zjistěte víc o webu 3.0
Web 3.0 a budoucnost online marketingu

08
Srp
Co může web 3.0 znamenat pro budoucnost marketingu?

Stále častěji se na nejrůznějších blozích, fórech a sociálních sítích můžeme setkat s pojmem web 3.0. Podle některých odhadů by tato technologie mohla nahradit současnou verzi světového internetu a tím zásadně ovlivnit celé naše životy. My se vám však pokusíme přiblížit jen to, co by mohl web 3.0 znamenat pro budoucnost marketingu.

Zjistěte víc o webu 3.0

Více o firemní identitě a jak na ní
Vytvořte si firemní identitu

13
Čer
Vytvořte si unikátní firemní identitu, díky které na vás už nikdo nezapomene. Jak na to?

Firemní identita (brand identity) je soubor všech vlastností, kterými se vaše značka prezentuje veřejnosti a odlišuje od ostatních. Nejde tedy pouze o pěkné vizuály nebo reklamní slogany, ale třeba i hodnoty a postoje. A když bude vaše společnost na potenciální zákazníky působit sympaticky, nakoupí u vás spíše, než kdybyste se prezentovali jako nudná firma bez duše.

Více o firemní identitě a jak na ní

Více o chybách při tvorbě webu
5 chyb při tvorbě webu, které vás mohou připravit o návštěvníky

14
Čen
5 chyb při tvorbě webu, které vás mohou připravit o návštěvníky

Tvorba webových stránek je komplexní úkol, na kterém často pracuje hned několik lidí. Pokud s ním nemáte zkušenosti, ale přesto se rozhodnete se do něj pustit svépomocí, je dost možné, že se dopustíte nějaké chybky, které si třeba ani nejste vědomi, ale přesto vás může stát spoustu návštěvníků a ve finále i peněz.

Více o chybách při tvorbě webu

Více o nejdůležitějších SEO trendech
SEO trendy

25
Kvě
Jaké jsou nejdůležitější SEO trendy a změny v letošním roce?

Díky kvalitnímu SEO můžete skrze webové vyhledávače přilákat spoust nových návštěvníků na svůj web úplně zdarma. Algoritmy řadící výsledky vyhledávání jsou ale rok od roku chytřejší. Pokud u nich tedy chcete zabodovat, je potřeba neusnout na vavřínech, ale zvládnout se jim přizpůsobit.

Více o nejdůležitějších SEO trendech

Více o Google Analytics 4 a rozdílech se starou verzí
Google Analytics

17
Kvě
Google Analytics 4 plně nahradí předchozí verzi

Jaké jsou rozdíly mezi novou a starou verzí a proč je důležité je znát? Google Analytics je v současnosti nejpopulárnější nástroj pro analýzu návštěvnosti na webu, který na celém světě využívá více než 28 milionů webových stránek. I když je jejich nejnovější verze venku již nějaký pátek, některé weby stále pracují se starou variantou. Ta však během příštího roku přestane fungovat. A protože štěstí přeje připraveným, vyplatí se přejít na Googl Analytics 4 co nejdříve.

Více o Google Analytics 4 a rozdílech se starou verzí

Více o tom jak uspět na Instagramu
Sociální sítě jsou pro jakoukoliv společnost v současnosti jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. S poměrně malým úsilím z nich lze vytěžit obrovské přínosy pro svou značku – ať už jde o přímé zvýšení prodejů nebo o podporu firemní identity. Abyste se ale těchto výsledků dočkali, je potřeba vzít vše za správný konec. My vám dnes poradíme, jak se v roce 2022 tvoří úspěšná reklama na Instagramu.

11
Kvě
Jak uspět na Instagramu v roce 2022?

Sociální sítě jsou pro jakoukoliv společnost v současnosti jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. S poměrně malým úsilím z nich lze vytěžit obrovské přínosy pro svou značku – ať už jde o přímé zvýšení prodejů nebo o podporu firemní identity. Abyste se ale těchto výsledků dočkali, je potřeba vzít vše za správný konec. My vám dnes poradíme, jak se v roce 2022 tvoří úspěšná reklama na Instagramu.

Více o tom jak uspět na Instagramu

Více o užitečných nástrojích pro analýzu webu a jeho návštěvnosti
Analýza webu

04
Kvě
4 neuvěřitelně užitečné nástroje pro analýzu webu a jeho návštěvnosti

Úspěch každého webu závisí na dostatku dat. Abyste ho totiž mohli co nejlépe přizpůsobit svým návštěvníkům, musíte vědět, odkud k vám přicházejí, s čím na vašem webu interagují, s čím naopak ne, nebo kolik času na něm tráví. Ke sběru a vyhodnocování takových informací ale budete potřebovat šikovné pomocníky. My vám dnes představíme čtyři, které vám dokážou ušetřit nejen spoustu času, ale i peněz a nervů.

Více o užitečných nástrojích pro analýzu webu a jeho návštěvnosti

Více o mýtech v marketingu na sociálních sítích
Mýty v marketingu na sociálních sítích

26
Dub
Nejčastější mýty o marketingu na sociálních sítích

Online marketing je v dnešní době základem téměř každé reklamní kampaně a sociální sítě jsou jeho nedílnou součástí. Facebook či Instagram v dnešní době používají v Česku i na Slovensku miliony lidí a byla by škoda je k propagaci své značky nevyužít. Bohužel sek nim váže celá řada omylů, jimž stále mnoho marketérů propadá. Rozhodli jsme se proto některé mýty o online marketingu na sociálních sítích vyvrátit.

Více o mýtech v marketingu na sociálních sítích

Více o tom proč je obsahový marketing tak důležitý
Obsahový marketing

19
Dub
Proč je obsahový marketing tak důležitý?

Články, videa, fotografie nebo infografiky. Tyto i další prvky jsou součástí tzv. obsahové marketingu – velmi účinného reklamního nástroje. Zajímá vás v čem taková forma propagace spočívá a zda má nějaký opravdový význam? Pojďme to zjistit.

Více o tom proč je obsahový marketing tak důležitý

Načíst další

Využíváme soubory cookies, můžeme tak webové stránky neustále zlepšovat pro vaši spokojenost. Děkujeme že souhlasíte. Více zde.

Nastavit

SouhlasímUpravit nastaveníOdmítnout

Zavřít okno cookies

Otevřít okno cookies