Blog

Píšeme pro vás aktuální zprávy z oboru, návody a rady. Budeme rádi, pokud se nás budete ptát nebo komentovat či sdílet naše články.

Rádi také napíšeme článek o tom, co vás zajímá.

Zjistěte víc o webu 3.0
Web 3.0 a budoucnost online marketingu

08
Srp
Co může web 3.0 znamenat pro budoucnost marketingu?

Stále častěji se na nejrůznějších blozích, fórech a sociálních sítích můžeme setkat s pojmem web 3.0. Podle některých odhadů by tato technologie mohla nahradit současnou verzi světového internetu a tím zásadně ovlivnit celé naše životy. My se vám však pokusíme přiblížit jen to, co by mohl web 3.0 znamenat pro budoucnost marketingu.

Zjistěte víc o webu 3.0

Více o firemní identitě a jak na ní
Vytvořte si firemní identitu

13
Čer
Vytvořte si unikátní firemní identitu, díky které na vás už nikdo nezapomene. Jak na to?

Firemní identita (brand identity) je soubor všech vlastností, kterými se vaše značka prezentuje veřejnosti a odlišuje od ostatních. Nejde tedy pouze o pěkné vizuály nebo reklamní slogany, ale třeba i hodnoty a postoje. A když bude vaše společnost na potenciální zákazníky působit sympaticky, nakoupí u vás spíše, než kdybyste se prezentovali jako nudná firma bez duše.

Více o firemní identitě a jak na ní

Více o chybách při tvorbě webu
5 chyb při tvorbě webu, které vás mohou připravit o návštěvníky

14
Čen
5 chyb při tvorbě webu, které vás mohou připravit o návštěvníky

Tvorba webových stránek je komplexní úkol, na kterém často pracuje hned několik lidí. Pokud s ním nemáte zkušenosti, ale přesto se rozhodnete se do něj pustit svépomocí, je dost možné, že se dopustíte nějaké chybky, které si třeba ani nejste vědomi, ale přesto vás může stát spoustu návštěvníků a ve finále i peněz.

Více o chybách při tvorbě webu

Více o nejdůležitějších SEO trendech
SEO trendy

25
Kvě
Jaké jsou nejdůležitější SEO trendy a změny v letošním roce?

Díky kvalitnímu SEO můžete skrze webové vyhledávače přilákat spoust nových návštěvníků na svůj web úplně zdarma. Algoritmy řadící výsledky vyhledávání jsou ale rok od roku chytřejší. Pokud u nich tedy chcete zabodovat, je potřeba neusnout na vavřínech, ale zvládnout se jim přizpůsobit.

Více o nejdůležitějších SEO trendech

Více o Google Analytics 4 a rozdílech se starou verzí
Google Analytics

17
Kvě
Google Analytics 4 plně nahradí předchozí verzi

Jaké jsou rozdíly mezi novou a starou verzí a proč je důležité je znát? Google Analytics je v současnosti nejpopulárnější nástroj pro analýzu návštěvnosti na webu, který na celém světě využívá více než 28 milionů webových stránek. I když je jejich nejnovější verze venku již nějaký pátek, některé weby stále pracují se starou variantou. Ta však během příštího roku přestane fungovat. A protože štěstí přeje připraveným, vyplatí se přejít na Googl Analytics 4 co nejdříve.

Více o Google Analytics 4 a rozdílech se starou verzí

Více o tom jak uspět na Instagramu
Sociální sítě jsou pro jakoukoliv společnost v současnosti jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. S poměrně malým úsilím z nich lze vytěžit obrovské přínosy pro svou značku – ať už jde o přímé zvýšení prodejů nebo o podporu firemní identity. Abyste se ale těchto výsledků dočkali, je potřeba vzít vše za správný konec. My vám dnes poradíme, jak se v roce 2022 tvoří úspěšná reklama na Instagramu.

11
Kvě
Jak uspět na Instagramu v roce 2022?

Sociální sítě jsou pro jakoukoliv společnost v současnosti jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. S poměrně malým úsilím z nich lze vytěžit obrovské přínosy pro svou značku – ať už jde o přímé zvýšení prodejů nebo o podporu firemní identity. Abyste se ale těchto výsledků dočkali, je potřeba vzít vše za správný konec. My vám dnes poradíme, jak se v roce 2022 tvoří úspěšná reklama na Instagramu.

Více o tom jak uspět na Instagramu

Více o užitečných nástrojích pro analýzu webu a jeho návštěvnosti
Analýza webu

04
Kvě
4 neuvěřitelně užitečné nástroje pro analýzu webu a jeho návštěvnosti

Úspěch každého webu závisí na dostatku dat. Abyste ho totiž mohli co nejlépe přizpůsobit svým návštěvníkům, musíte vědět, odkud k vám přicházejí, s čím na vašem webu interagují, s čím naopak ne, nebo kolik času na něm tráví. Ke sběru a vyhodnocování takových informací ale budete potřebovat šikovné pomocníky. My vám dnes představíme čtyři, které vám dokážou ušetřit nejen spoustu času, ale i peněz a nervů.

Více o užitečných nástrojích pro analýzu webu a jeho návštěvnosti

Více o mýtech v marketingu na sociálních sítích
Mýty v marketingu na sociálních sítích

26
Dub
Nejčastější mýty o marketingu na sociálních sítích

Online marketing je v dnešní době základem téměř každé reklamní kampaně a sociální sítě jsou jeho nedílnou součástí. Facebook či Instagram v dnešní době používají v Česku i na Slovensku miliony lidí a byla by škoda je k propagaci své značky nevyužít. Bohužel sek nim váže celá řada omylů, jimž stále mnoho marketérů propadá. Rozhodli jsme se proto některé mýty o online marketingu na sociálních sítích vyvrátit.

Více o mýtech v marketingu na sociálních sítích

Více o tom proč je obsahový marketing tak důležitý
Obsahový marketing

19
Dub
Proč je obsahový marketing tak důležitý?

Články, videa, fotografie nebo infografiky. Tyto i další prvky jsou součástí tzv. obsahové marketingu – velmi účinného reklamního nástroje. Zajímá vás v čem taková forma propagace spočívá a zda má nějaký opravdový význam? Pojďme to zjistit.

Více o tom proč je obsahový marketing tak důležitý

Více o správných klíčových slovech a jejich maximálním využití
Klíčová slova a jejich využití

12
Dub
Najděte správná klíčová slova pro svůj web a využijte je na maximum

Každý web by měl mít vytyčené nějaké pojmy a fráze, které se na něm často objevují a mají spojitost s jeho zaměřením. Těm se říká klíčová slova a jejich používání napříč vaší stránkou hraje významnou roli v optimalizaci pro webové vyhledávače.

Více o správných klíčových slovech a jejich maximálním využití

Více o New Deal for Customers
nová pravidla pro eshopy

06
Dub
Od května začne platit nařízení New Deal for Comsumers. Co to znamená pro obchodníky i zákazníky?

Od začátku letošního roku platí pro provozovatele webových stránek nové povinnosti při využívání souborů cookies. Od 28. května navíc začnou po celé Evropské unii platit nová pravidla v rámci iniciativy New Deal for Comsumers týkající se hlavně internetových obchodů. Co všechno se změní?

Více o New Deal for Customers

Více o tom jak oslovovat zákazníky skrz mail a zda se to vyplatí...
Emailová komunikace

30
Bře
Oslovovat zákazníky e-mailem se vyplatí. Proč a jak na to?

Pro běžnou neformální komunikaci se dnes již mail příliš nepoužívá. Stále je však populární pro posílání a přijímání formálních zpráv nebo komunikaci s obchodníky. Zároveň jej můžete využít jako skvělý marketingový nástroj – podle někoho dokonce ten nejlepší. Jen je potřeba jej správně uchytit.

Více o tom jak oslovovat zákazníky skrz mail a zda se to vyplatí...

Načíst další

Využíváme soubory cookies, které nám pomáhají. Budeme rádi, když s nimi budete souhlasit. Podrobné informace naleznete na této stránce.

Nastavit

SouhlasímUpravit nastaveníOdmítnout

Zavřít okno cookies

Otevřít okno cookies