Blog
Píšeme pro vás aktuální zprávy z oboru, návody a rady. Budeme rádi, pokud se nás budete ptát nebo komentovat či sdílet naše články.
Rádi také napíšeme článek o tom, co vás zajímá.
01
ČerJasnější pohled na čas strávený na sociálních sítích: Analýza dat od Ami Digital
Sociální sítě jsou dnes nedílnou součástí našeho života. Facebook, Instagram, TikTok a X (Twitter) patří mezi ty nejpoužívanější. Ami Digital přinesla podrobný průzkum, který ukazuje, jak uživatelé nakládají se svým časem. V letošním roce bylo dotázáno 1010 respondentů na jejich chování na různých sítích. Co na zajímavá data říkáme v Blue System?
14
LisVarování před podvodnými zprávami a emaily na Facebooku
V poslední době prudce vzrostl počet podvodných zpráv a emailů, které ohrožují vaši bezpečnost a soukromí. Až několikrát denně přichází do schránky na Messengeru zprávy, které se tváří, jako by ji zasílala Meta, ale jedná se o podvod. Většinou chodí zprávy, že účet bude zablokován, nebo stránka je napadena a bude zrušena. V každé zprávě je samozřejmě i odkaz na „odblokování“. Na ten ale nikdy neklikejte nebo přijdete o citlivé údaje.
![Nejčastější chyby PPC kampaní](/media/w3h2/cs/nejcastejsi_chyby_1440_958-01.jpg)
15
BřeNejčastější chyby PPC kampaní a jak se jim vyvarovat
PPC reklamy jsou velmi silným marketingovým nástrojem. Abyste ale využili jejich plný potenciál, musíte být struční a zaměřit pomocí nich své potenciální zákazníky s laserovou přesností. V opačném případě vám bude PPC kampaň pouze spalovat peníze i čas. Pojďme se podívat na to, jak z PPC reklam vytěžit maximum.
![Inspirace pro vánoční kampaně](/media/w3h2/cs/vanocni_kampan_1440_958-01.jpg)
06
Pro7 tipů jak vyšvihnout svou vánoční kampaň na novou úroveň a získat nával zákazníků
Naladit svou značku do vánočního duchu je pro naplnění potenciálu, který tento svátek pro všechny obchodníky na celém světě ukrývá, klíčové. Pojďte se podívat na naše tipy na nejlepší sezónní vylepšováky, kterými se můžete při tvoření své vánoční kampaně inspirovat.
![výhody a nevýhody PPC a SEO](/media/w3h2/cs/SEO_PPC_1440_958.jpg)
17
ŘíjPPC vs. SEO – kdy se vyplatí investovat do čeho?
SEO i PPC jsou zkratky pro velmi silné marketingové nástroje, které jsou v dnešním světě nepostradatelné pro kohokoliv, kdo chce prorazit na internetu. Oba mají za cíl přilákat nové zákazníky (zejména přes webové vyhledávače), ale každý z nich to dělá trochu jiným způsobem. Jakým? Pojďme se na to podívat!
![Efektivní způsoby jak nalákat nové zákazníky na web](/media/w3h2/cs/jak_nalakat_zakazniky_1440_958-01.jpg)
19
ZářNejefektivnější způsoby jak nalákat zákazníky na nový e-shop
Spouštíte e-shop? Máte skvělý business plán, zařízenou logistiku a nyní už jen vyhlížíte na objednávky? Možná bychom vám mohli pomoct toto čekání urychlit. Krok za krokem vám totiž ukážeme, co potřebujete k tomu, abyste na svůj nový, nebo i starý, e-shop nalákali zákazníky co nejdříve.
![Web 3.0 a budoucnost online marketingu](/media/w3h2/cs/web-3.0.jpg)
08
SrpCo může web 3.0 znamenat pro budoucnost marketingu?
Stále častěji se na nejrůznějších blozích, fórech a sociálních sítích můžeme setkat s pojmem web 3.0. Podle některých odhadů by tato technologie mohla nahradit současnou verzi světového internetu a tím zásadně ovlivnit celé naše životy. My se vám však pokusíme přiblížit jen to, co by mohl web 3.0 znamenat pro budoucnost marketingu.
![Vytvořte si firemní identitu](/media/w3h2/cs/Jak-vytvorit-firemni-identitu.png)
13
ČerVytvořte si unikátní firemní identitu, díky které na vás už nikdo nezapomene. Jak na to?
Firemní identita (brand identity) je soubor všech vlastností, kterými se vaše značka prezentuje veřejnosti a odlišuje od ostatních. Nejde tedy pouze o pěkné vizuály nebo reklamní slogany, ale třeba i hodnoty a postoje. A když bude vaše společnost na potenciální zákazníky působit sympaticky, nakoupí u vás spíše, než kdybyste se prezentovali jako nudná firma bez duše.
Načíst další