Blog

Píšeme pro vás aktuální zprávy z oboru, návody a rady. Budeme rádi, pokud se nás budete ptát nebo komentovat či sdílet naše články.

Rádi také napíšeme článek o tom, co vás zajímá.

Více o tom jak uspět na Instagramu
Sociální sítě jsou pro jakoukoliv společnost v současnosti jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. S poměrně malým úsilím z nich lze vytěžit obrovské přínosy pro svou značku – ať už jde o přímé zvýšení prodejů nebo o podporu firemní identity. Abyste se ale těchto výsledků dočkali, je potřeba vzít vše za správný konec. My vám dnes poradíme, jak se v roce 2022 tvoří úspěšná reklama na Instagramu.

11
Kvě
Jak uspět na Instagramu v roce 2022?

Sociální sítě jsou pro jakoukoliv společnost v současnosti jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. S poměrně malým úsilím z nich lze vytěžit obrovské přínosy pro svou značku – ať už jde o přímé zvýšení prodejů nebo o podporu firemní identity. Abyste se ale těchto výsledků dočkali, je potřeba vzít vše za správný konec. My vám dnes poradíme, jak se v roce 2022 tvoří úspěšná reklama na Instagramu.

Více o tom jak uspět na Instagramu

Více o užitečných nástrojích pro analýzu webu a jeho návštěvnosti
Analýza webu

04
Kvě
4 neuvěřitelně užitečné nástroje pro analýzu webu a jeho návštěvnosti

Úspěch každého webu závisí na dostatku dat. Abyste ho totiž mohli co nejlépe přizpůsobit svým návštěvníkům, musíte vědět, odkud k vám přicházejí, s čím na vašem webu interagují, s čím naopak ne, nebo kolik času na něm tráví. Ke sběru a vyhodnocování takových informací ale budete potřebovat šikovné pomocníky. My vám dnes představíme čtyři, které vám dokážou ušetřit nejen spoustu času, ale i peněz a nervů.

Více o užitečných nástrojích pro analýzu webu a jeho návštěvnosti

Více o mýtech v marketingu na sociálních sítích
Mýty v marketingu na sociálních sítích

26
Dub
Nejčastější mýty o marketingu na sociálních sítích

Online marketing je v dnešní době základem téměř každé reklamní kampaně a sociální sítě jsou jeho nedílnou součástí. Facebook či Instagram v dnešní době používají v Česku i na Slovensku miliony lidí a byla by škoda je k propagaci své značky nevyužít. Bohužel sek nim váže celá řada omylů, jimž stále mnoho marketérů propadá. Rozhodli jsme se proto některé mýty o online marketingu na sociálních sítích vyvrátit.

Více o mýtech v marketingu na sociálních sítích

Více o tom proč je obsahový marketing tak důležitý
Obsahový marketing

19
Dub
Proč je obsahový marketing tak důležitý?

Články, videa, fotografie nebo infografiky. Tyto i další prvky jsou součástí tzv. obsahové marketingu – velmi účinného reklamního nástroje. Zajímá vás v čem taková forma propagace spočívá a zda má nějaký opravdový význam? Pojďme to zjistit.

Více o tom proč je obsahový marketing tak důležitý

Více o správných klíčových slovech a jejich maximálním využití
Klíčová slova a jejich využití

12
Dub
Najděte správná klíčová slova pro svůj web a využijte je na maximum

Každý web by měl mít vytyčené nějaké pojmy a fráze, které se na něm často objevují a mají spojitost s jeho zaměřením. Těm se říká klíčová slova a jejich používání napříč vaší stránkou hraje významnou roli v optimalizaci pro webové vyhledávače.

Více o správných klíčových slovech a jejich maximálním využití

Více o New Deal for Customers
nová pravidla pro eshopy

06
Dub
Od května začne platit nařízení New Deal for Comsumers. Co to znamená pro obchodníky i zákazníky?

Od začátku letošního roku platí pro provozovatele webových stránek nové povinnosti při využívání souborů cookies. Od 28. května navíc začnou po celé Evropské unii platit nová pravidla v rámci iniciativy New Deal for Comsumers týkající se hlavně internetových obchodů. Co všechno se změní?

Více o New Deal for Customers

Více o tom jak oslovovat zákazníky skrz mail a zda se to vyplatí...
Emailová komunikace

30
Bře
Oslovovat zákazníky e-mailem se vyplatí. Proč a jak na to?

Pro běžnou neformální komunikaci se dnes již mail příliš nepoužívá. Stále je však populární pro posílání a přijímání formálních zpráv nebo komunikaci s obchodníky. Zároveň jej můžete využít jako skvělý marketingový nástroj – podle někoho dokonce ten nejlepší. Jen je potřeba jej správně uchytit.

Více o tom jak oslovovat zákazníky skrz mail a zda se to vyplatí...

Více o tom jak využít potenciál LinkedInu naplno
LinkedIn komunikace

22
Bře
Využijte potenciál LinkedInu naplno a zaujměte nové zákazníky

Na světě dnes existují stovky nejrůznějších sociálních sítí. Mezi nejpoužívanější se ale dlouhodobě řadí Instagram a Facebook. Při tvoření B2B reklamních kampaní se však často opomíjí jiná velmi užitečná platforma – LinkedIn. Pojďte se s námi podívat, jak s ní můžete ve své marketingové strategii pracovat a jednoduše s její pomocí nalákat nové zákazníky.

Více o tom jak využít potenciál LinkedInu naplno

Více o tom zda je dobré vytvářet web sám
tvorba webu

15
Bře
Dokáže si web vytvořit kdokoliv? A je dobré jej tvořit sám?

Na světě existuje zhruba 1,5 miliardy internetových stránek. Tento fakt dělá toto prostředí poměrně kompetitivní, v němž není úplně jednoduché zazářit. Samozřejmě, v tuzemsku bude toto číslo o poznání nižší, ale i u nás dnes již najdete weby a e-shopy se zaměřením téměř na cokoliv. Pokud si tedy chystáte založit vlastní webové stránky, se kterými byste chtěli zaujmout, je potřeba zvážit, jestli se do tohoto projektu vyplatí pustit svépomoci, nebo je lepší ho přenechat profíkům.

Více o tom zda je dobré vytvářet web sám

Více o aktualizaci algoritmu Google Panda
algoritmus Google Panda

09
Bře
Malé ohlédnutí za aktualizací nazvanou Google Panda

Před 11 lety Google oznámil aktualizaci algoritmu, která měla významný a dlouhodobý dopad na SEO. Aktualizace Google Panda byla oficiálně spuštěna 23. února 2011, ale dozvěděli jsme se o ni 24. února 2011. Jejím cílem bylo zkvalitnění výsledků vyhledávání.

Více o aktualizaci algoritmu Google Panda

Více o tom proč se načítá váš web pomalu...
Pomalé načítání webu

02
Bře
Načítá se váš web pomalu? Příčin může být celá řada

Rychlost vašeho webu závisí na mnoha faktorech a bohužel není jednoduché ji jen tak ze dne na den převratně zvýšit. Pokud máte pocit, že se vaše stránka načítá příliš pomalu, může být potřeba změnit webhosting, nebo web do značné míry upravit. A někdy to je pěkný oříšek. My se však dnes žádným náročným technikáliím věnovat nebudeme. Některé potíže totiž můžete vyřešit sami.

Více o tom proč se načítá váš web pomalu...

Více o tom proč návštěvníci opouští vaše stránky
bounce rate

23
Úno
Proč návštěvníci vaše stránky brzy opouští a jak to změnit

Zdá se vám, že na váš web chodí příliš mnoho internetových cestovatelů – lidí, kteří stránku navštíví, ale záhy ji i opustí? To může značit, že je s vaším webem (z technického nebo designového hlediska) něco špatně. Pojďte se s námi podívat na nejčastější příčiny vysokého bounce ratu i na způsoby, jak na stránce zákazníky udržet co nejdéle.

Více o tom proč návštěvníci opouští vaše stránky

Více o plánu tvorby webové stránky
tvorba webové stránky

16
Úno
Jak připravit plán k tvorbě webu aby splnil, nebo dokonce předčil vaše očekávání

Chcete si nechat vytvořit vlastní webové stránky či internetový obchod od profíků? To je skvělý krok pro získání nových zákazníků a ohromení těch stávajících. Web developer však není jasnovidec, a aby splnil veškerá vaše očekávání, budete mu muset prozradit svou představu. Kvalitní zadání je půlka úspěchu. Samotná tvorba už je pro odborníky hračka.

Více o plánu tvorby webové stránky

Více o nejdůležitějších prvcích při designu webu
web design

09
Úno
Nejdůležitější prvky při designu webu ...a na co si u nich dát pozor

Design každého webu se skládá z mnoha částí. Tím, že si na podstatných prvcích dáte opravdu záležet, můžete svou stránku nejen zkrášlit, ale zároveň i přímo zvýšit zisk. Celkový vzhled webu vaší značky má totiž obrovský dopad na dojem zákazníků. I malé drobnosti v designu mohou znamenat rozdíly mezi okouzlujícími a nudnými stránkami.

Více o nejdůležitějších prvcích při designu webu

Více o slovníčku online pojmů v marketingu
pojmy online marketingu

02
Úno
Slovníček nejpoužívanějších online pojmů v marketingu

Před sto lety marketing spočíval v doporučování svých produktů co nejvíce lidem, vyvěšování plakátů a občasné reklamě v rádiu nebo novinách. Od té doby se toho však hodně změnilo. Přišly nové technologie, ve všech oborech se enormně zvýšila konkurence, a kvalitní reklama začala být čím dál tím důležitější.

Více o slovníčku online pojmů v marketingu

Více o tom, proč na designu záleží
Design webových stránek

26
Led
Proč na designu webu opravdu záleží a není radno jej podcenit

Ať už provozujete internetový obchod, nebo máte vlastní web jen pro prezentaci svého kamenné podniku, může vám moderní a propracovaný design stránek pomoct získat nové zákazníky – a nudný je zase odlákat. Pojďte se s námi podívat podrobněji na to, proč na webovém designu opravdu záleží.

Více o tom, proč na designu záleží

Více o tom, jak si vybrat e-shop

19
Led
Prestashop vs. Shoptet– jaká platforma pro tvorbu e-shopu je nejlepší?

Tvořit e-shop z ničeho jen za pomoci kódu je dnes už přežitek. Byť si takovým způsobem můžete vytvořit opravdu jakékoliv stránky. V následujících řádcích Vám představíme výhody a nevýhody dvou nejznámějších platforem a poradíme vám, jak si správně vybrat.

Více o tom, jak si vybrat e-shop

Více o tom, zda mít na svém webu blog

12
Led
Má smysl mít na svém webu blog?

Máte e-shop nebo jinou webovou stránku, kde prezentujete své služby, a přemýšlíte, zda má smysl na ní přidávat blogové příspěvky? Mít na svém webu blog rozhodně smysl má. V následujících řádcích se podíváme na několik důvodů, proč tomu tak je, a poradíme vám, jak svůj blog správně spravovat.

Více o tom, zda mít na svém webu blog

Více o tom, jak v roce 2022 získat reklamní náskok
Jak v roce 2022 získat reklamní náskok před konkurencí

05
Led
Jak v roce 2022 získat reklamní náskok před konkurencí

I když je v marketingu velmi těžké cokoliv předpovídat, určitě se vyplatí sledovat aktuální trendy a novinky. My jsme pro vás některé ty zásadní vybrali a pokusíme se je vám představit tak, abyste mohli do nového roku vstoupit s co nejlepšími konkurenčními výhodami.

Více o tom, jak v roce 2022 získat reklamní náskok

Více o tom, jak dostat web na lepší pozice v Googlu
X způsobů jak dostat web na lepší pozice

22
Pro
8 způsobů jak dostat web na lepší pozice v Googlu

Ať už máte blog nebo internetový obchod, velká část vašeho úspěchu závisí na tom, jak vysoko ve výsledcích vás zobrazují internetové vyhledávače typu Google nebo Seznam. Vaše umístění přitom ovlivňuje celá řada faktorů. Dobrá zpráva je, že většinu z nich si můžete sami vylepšit. Pojďme se podívat, jak se to dělá.

Více o tom, jak dostat web na lepší pozice v Googlu

Více o propojení mezi zákazníkem a společností
Propojení mezi zákazníkem a společností

15
Pro
Jak se tvoří propojení mezi zákazníkem a společností? Inspirujte se globálními značkami

Dobrý marketing je v dnešním světě základem k úspěchu jakékoliv společnosti. Ani ty největší světové značky se svými jedinečnými produkty by dnes nebyly tam, kde jsou, nebýt precizní komunikace se zákazníky. Pojďte se s námi podrobně podívat na to, jak tvoří reklamu takoví obři jako McDonald's, RedBull nebo Coca-Cola.

Více o propojení mezi zákazníkem a společností

Více o změně v cookies
JSTE PŘIPRAVENI? OD LEDNA KONEC COOKIES.

08
Pro
JSTE PŘIPRAVENI? OD LEDNA KONEC COOKIES.

Pokud na svém webu sledujete návštěvnost, dovolujete uživatelům zakládat si účty nebo třeba vlastníte e-shop, s největší pravděpodobností (aniž byste to třeba věděli) sbíráte soubory cookies. Od nového roku však budou pro tento proces platit nová striktní pravidla. Proto věnujte pozor následujícím řádkům, ať vás nic nepřekvapí. Čeští zákonodárci oficiálně…

Více o změně v cookies

Přejít na článek
OPTIMALIZACE OBRÁZKŮ PRO VYHLEDÁVÁNÍ

13
Lis
OPTIMALIZACE OBRÁZKŮ PRO VYHLEDÁVÁNÍ

Díky obrázkům je váš obsah atraktivnější a poutavější, ale jejich používání je důležité i z hlediska SEO a přístupnosti webu. Obrázky Google (Google Images) je vyhledávací služba, která umožňuje uživatelům vyhledávat na internetu obrázky. Byla spuštěna v roce 2001. Významnou součástí optimalizace obrázků je správně vyplněný alternativní text obrázků, který vám…

Přejít na článek

Přejít na článek

16
Čec
O PRODLUŽOVÁNÍ A ZKRACOVÁNÍ META DESCRIPTION

Nic není tak proměnlivého, jako některá doporučení pro optimalizace webových stránek (SEO). Ověřil jsem si to nedávno například v případě tvorby tzv. metapopisků (meta descriptions). Tato činnost obvykle nespadá do oblasti nazývané on-page faktory (to, co se nachází na dané webové stránce a může ovlivnit její umístění ve vyhledávačích). Důležité…

Přejít na článek

Přejít na článek

27
Kvě
FEJETON: SEO „V POHYBU A V POTU TVÁŘE“

Myslím si, že člověk má už nějak ve své přirozenosti zakódovanou touhu po hledání tajemství života, a totéž, řečeno s určitou nadsázkou, platí i pro hledání na internetu. Ti, kteří se v tomto prostředí chtějí se svými webovými stránkami prosadit a být vidět, chtějí nahlédnout do tajemství záhadných algoritmů…

Přejít na článek

Přejít na článek

08
Bře
Princip obrácené pyramidy a psaní pro web

Uspořádejte svůj obsah tak, aby uživatelé našli přesně ty informace, které hledají. K tomu nejlépe slouží princip obrácené pyramidy: co je důležité a nové, musí být řečeno hned na začátku.

Přejít na článek

Přejít na článek
VYHLEDÁVÁNÍ, SEO A SLOVESA

21
Led
VYHLEDÁVÁNÍ, SEO A SLOVESA

Ryan Jones začíná svůj článek „Why Search - and SEO - Is Important“ („Proč je vyhledávání - a SEO - důležité") těmito slovy: „V roce 2009 na jedné soukromé večeři pronesl Bill Gates řeč, v níž mimo jiné zazněl tento proslulý výrok: ‚Budoucnost vyhledávání patří slovesům.‘ Gates neměl na mysli slovní…

Přejít na článek

Přejít na článek

15
Pro
JAZYKOVÉ FUNKCE V REKLAMNÍCH TEXTECH

O tom, že slovo má zvláštní moc, se dozvídáme již ze starobylých textů („‚Budiž světlo.‘ A bylo světlo." Svitky od Mrtvého moře, cca 2. stol. př. n. l., nejstarší dosud nalezený výskyt performativní formule v židokřesťanské kultuře, viz Laurent Binet, Sedmá funkce jazyka, Argo, Praha 2017, s. 236). Slovem nejen…

Přejít na článek

Přejít na článek

10
Pro
O JAZYCE BEZ HRANIC

V předvánočním období se na trhu objevila popularizační kniha O jazyce bez hranic a další zajímavosti ze současného zkoumání češtiny (Nakladatelství Lidové noviny, Praha 2017). Připravil ji autorský kolektiv z Ústavu českého jazyka a teorie konunikace Filozofické fakulty UK: Robert Adam, Ivana Bozděchová, Robert Dittmann, Alena Andrlová Fidlerová, Jan Chromý, Petr…

Přejít na článek

Přejít na článek
4 TIPY PRO ÚSPĚŠNÉ PSANÍ DIGITÁLNÍCH TEXTŮ

05
Zář
4 TIPY PRO ÚSPĚŠNÉ PSANÍ DIGITÁLNÍCH TEXTŮ

James Mathewson (1963-2019), uznávaný technický marketér ve společnosti IBM, který se specializoval na oblast vyhledávání, obsahový marketing a na SEO pro velké i malé firmy, publikoval v srpnu 2017 článek „4 tips for successful digital writing“, v němž uvádí několik praktických tipů pro tvorbu úspěšných textů v digitálním prostředí. První…

Přejít na článek

Přejít na článek

15
Srp
STAROVĚKÁ INSPIRACE PRO DNEŠNÍ COPYWRITERY

Může se tvůrce webového obsahu či copywriter (reklamní textař) inspirovat starověkým textem, jímž je Markovo evangelium, a něčemu se z něj přiučit? Markovo evangelium, které je součástí Nového zákona, je nejkratší ze všech čtyř kanonických evangelií (Matouš, Marek, Lukáš, Jan) a zároveň (podle mínění většiny badatelů) nejstarší z nich. Bylo…

Přejít na článek

Přejít na článek

17
Čen
TEORIE RELEVANCE A WEBOVÝ OBSAH

Pojem relevance („závažnost, významnost, důležitost“) je jedním z ústředních pojmů v lingvistice, v různých teoriích textu, diskurzu, komunikace. Velký vliv získala teorie relevance, kterou zpracovali D. Sperber a D. Wilsonová ve své knize Relevance s podtitulem Communication and cognition (Oxford 1986; 2. vydání vyšlo v roce 1995). Principem relevance nazývají…

Přejít na článek

Přejít na článek

08
Kvě
KVALITNÍ OBSAH PODLE GOOGLU

Dnes už si nikdo nemůže stěžovat na nedostatek článků a podnětů k tvorbě kvalitního webového obsahu. Zmiňovat se o důležitosti obsahu v oblasti internetového marketingu je ostatně nošením dříví do lesa. Lidé hledají informace a především kvůli nim přicházejí na váš web. "Design je vstupní branou, která přivádí lidi k…

Přejít na článek

Přejít na článek
BILL GATES: OBSAH JE KRÁL

13
Úno
BILL GATES: OBSAH JE KRÁL

Výrok „Obsah je král" (Content is King) pochází z článku, který v lednu 1996 napsal Bill Gates, spoluzakladatel společnosti Microsoft. Ve svém jasnozřivém textu předpověděl vzestup zájmu o obsah v době, kdy ještě neexistoval Google, WordPress, Facebook ani YouTube. „Je to obsah, od kterého očekávám, že vydělá na internetu…

Přejít na článek

Přejít na článek

13
Pro
AKTUALIZOVANÉ POKYNY PRO HODNOTITELE KVALITY VYHLEDÁVÁNÍ

Google poprvé v nezkrácené podobě zveřejnil své Pokyny pro hodnotitele kvality vyhledávání (Google Search Quality Rating Guidelines, 12. listopadu 2015). Jedná se o směrnice pro Search Quality evaluators („hodnotitele kvality vyhledávání“), kteří mají posuzovat stránky především podle jejich účelu, kvůli kterému byly vytvořeny (v dokumentu se pro tyto posuzovatele používá zkrácené…

Přejít na článek

Přejít na článek

01
Dub
O ZPŮSOBECH VYHLEDÁVÁNÍ NA INTERNETU (1. ČÁST)

Vyhledávání je činnost, jejímž cílem je za pomoci správné volby a kombinace klíčových slov najít požadované informace. Fulltextové vyhledávání vyhledává informace v plných textech dokumentů (v obsahu stránek), které jsou dostupné na internetu. Tři základní způsoby dotazování Navigační: Prvořadým záměrem je dostat se na konkrétní webovou stránku. Informační: Úmyslem je…

Přejít na článek

Přejít na článek

19
Čec
META DESCRIPTION - JEHO FUNKCE A ÚČEL

„Ještě před samotnou koupí knihy si lidé chtějí udělat základní představu o tom, jakou četbou stráví několik hodin. Podívají se na stručný obsah, předmluvu, nebo dokonce na prolog, aby získali představu, zda se jim vybraná kniha bude líbit, nebo ne. Úryvky ve výsledcích vyhledávání mají hodně podobnou funkci. Pomáhají nám…

Přejít na článek

Přejít na článek

14
Čec
STANDARDY PODKLADŮ

Každý kdo kdy spolupracoval s nějakou reklamní či marketingovou agenturou, musel zaslat k požadovaným činnostem a pracím nějaké podklady. Jedná se převážně o fotografie, texty, grafiku, apod. Málokdo ale ví, že zasílané podklady by měly splňovat určité standardy. Pokud tyto standardy splňují, je práce s podklady jednodušší, přehlednější a rychlejší.…

Přejít na článek

Přejít na článek

08
Čen
ZÁKLADNÍ KRITÉRIA PRO TVORBU HODNOTNÉHO OBSAHU

Ahava Leibtag, vedoucí společnosti Aha Media Group a autorka úspěšné knihy The Digital Crown: Winning at Content on the Web, vytvořila užitečný seznam bodů, které vám pomohou při vytváření přínosného obsahu. Pět hlavních kritérií pro tvorbu obsahu: Nalezitelnost: Je váš obsah pro uživatele dostupný? Vyplnili jste správně metadata, nadpis 1. úrovně…

Přejít na článek

Přejít na článek

24
Kvě
KOMUNIKAČNÍ MAXIMY - PRAVIDLA SMYSLUPLNÉ KOMUNIKACE

Úspěšnost naší komunikace závisí na tom, nakolik dokážeme efektivně předat informace, na kterých nám záleží. V této souvislosti se mluví o tzv. principu kooperace. Akt komunikace závisí na oboustranném očekávání spolupráce mezi mluvčím a posluchačem, na jejich snaze o vzájemné pochopení myšlenek a záměrů. Tato spolupráce je základním předpokladem racionální…

Přejít na článek

Přejít na článek

01
Kvě
TITULEK STRÁNKY - ZÁKLADNÍ DOPORUČENÍ PRO JEHO TVORBU

Titulek je z hlediska SEO nejdůležitější prvek na webové stránce. Zobrazuje se v horní liště webového prohlížeče a také je textem odkazu, na který se kliká na stránce s výsledky vyhledávání. Příklad: V knížce Jak napsat odborný text se sice píše o titulku vědeckého textu, ale to, co je zde…

Přejít na článek

Přejít na článek

19
Dub
AIDA - POZORNOST, ZÁJEM, TOUHA, AKCE

Chceme-li na Internetu úspěšně prezentovat své produkty či nabízené služby, musíme uživatele zaujmout natolik, že se stane naším zákazníkem. Obsah by mu měl poskytnout dostatek informací nejen před vlastním rozhodnutím o koupi, ale i pro fázi ověřování a vlastního nákupu. Stupňové působení propagace Reklama je účelově orientovaný proces. Vedle záměrnosti…

Přejít na článek

Přejít na článek

03
Dub
O ZPŮSOBECH VYHLEDÁVÁNÍ NA INTERNETU (2. ČÁST)

V předchozím článku O způsobech vyhledávání na internetu jsme vás seznámili s navigačním vyhledáváním a nyní se podíváme na zbývající dvazpůsoby vyhledávání v online prostředí. Informační dotazování Jedná se o nejpoužívanější způsob dotazování. Dotazující hledá informaci o určité věci či ho zajímá podrobnější pojednání o nějakém zajímavém tématu. Potřebuje si…

Přejít na článek

Přejít na článek

22
Led
DŮLEŽITÁ NOVINKA V REKLAMNÍM SYSTÉMU SKLIK: RETARGETING

Na sklonku loňského roku Sklik oznámil, že v uzavřeném beta testu zkouší novou funkci Sklik Retargeting. Po důkladném testování se rozhodl Retargeting spustit dnešním dnem pro všechny své inzerenty. Co je Retargeting? Retargeting je funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Jak to funguje? Na…

Přejít na článek

Využíváme soubory cookies, které nám pomáhají. Budeme rádi, když s nimi budete souhlasit. Podrobné informace naleznete na této stránce.

Nastavit

SouhlasímUpravit nastaveníOdmítnout

Zavřít okno cookies

Otevřít okno cookies