Blog
Píšeme pro vás aktuální zprávy z oboru, návody a rady. Budeme rádi, pokud se nás budete ptát nebo komentovat či sdílet naše články.
Rádi také napíšeme článek o tom, co vás zajímá.
14
ČerStandardy podkladů
Každý kdo kdy spolupracoval s nějakou reklamní či marketingovou agenturou, musel zaslat k požadovaným činnostem a pracím nějaké podklady. Jedná se převážně o fotografie, texty, grafiku, apod. Málokdo ale ví, že zasílané podklady by měly splňovat určité standardy. Pokud tyto standardy splňují, je práce s podklady jednodušší, přehlednější a rychlejší.…
08
ČenZákladní kritéria pro tvorbu hodnotného obsahu
Ahava Leibtag, vedoucí společnosti Aha Media Group a autorka úspěšné knihy The Digital Crown: Winning at Content on the Web, vytvořila užitečný seznam bodů, které vám pomohou při vytváření přínosného obsahu. Pět hlavních kritérií pro tvorbu obsahu: Nalezitelnost: Je váš obsah pro uživatele dostupný? Vyplnili jste správně metadata, nadpis 1. úrovně…
24
KvěKomunikační maximy - Pravidla smysluplné komunikace
Úspěšnost naší komunikace závisí na tom, nakolik dokážeme efektivně předat informace, na kterých nám záleží. V této souvislosti se mluví o tzv. principu kooperace. Akt komunikace závisí na oboustranném očekávání spolupráce mezi mluvčím a posluchačem, na jejich snaze o vzájemné pochopení myšlenek a záměrů. Tato spolupráce je základním předpokladem racionální…
01
KvěTitulek stránky - Základní doporučení pro jeho tvorbu
Titulek je z hlediska SEO nejdůležitější prvek na webové stránce. Zobrazuje se v horní liště webového prohlížeče a také je textem odkazu, na který se kliká na stránce s výsledky vyhledávání. Příklad: V knížce Jak napsat odborný text se sice píše o titulku vědeckého textu, ale to, co je zde…
19
DubAIDA - pozornost, zájem, touha, akce
Chceme-li na Internetu úspěšně prezentovat své produkty či nabízené služby, musíme uživatele zaujmout natolik, že se stane naším zákazníkem. Obsah by mu měl poskytnout dostatek informací nejen před vlastním rozhodnutím o koupi, ale i pro fázi ověřování a vlastního nákupu. Stupňové působení propagace Reklama je účelově orientovaný proces. Vedle záměrnosti…
03
DubO způsobech vyhledávání na internetu (2. část)
V předchozím článku O způsobech vyhledávání na internetu jsme vás seznámili s navigačním vyhledáváním a nyní se podíváme na zbývající dvazpůsoby vyhledávání v online prostředí. Informační dotazování Jedná se o nejpoužívanější způsob dotazování. Dotazující hledá informaci o určité věci či ho zajímá podrobnější pojednání o nějakém zajímavém tématu. Potřebuje si…
22
LedDůležitá novinka v reklamním systému SKLIK: retargeting
Na sklonku loňského roku Sklik oznámil, že v uzavřeném beta testu zkouší novou funkci Sklik Retargeting. Po důkladném testování se rozhodl Retargeting spustit dnešním dnem pro všechny své inzerenty. Co je Retargeting? Retargeting je funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Jak to funguje? Na…
Načíst další