Blog

Píšeme pro vás aktuální zprávy z oboru, návody a rady. Budeme rádi, pokud se nás budete ptát nebo komentovat či sdílet naše články.

Rádi také napíšeme článek o tom, co vás zajímá.

Přejít na článek

01
Dub
O způsobech vyhledávání na internetu (1. část)

Vyhledávání je činnost, jejímž cílem je za pomoci správné volby a kombinace klíčových slov najít požadované informace. Fulltextové vyhledávání vyhledává informace v plných textech dokumentů (v obsahu stránek), které jsou dostupné na internetu. Tři základní způsoby dotazování Navigační: Prvořadým záměrem je dostat se na konkrétní webovou stránku. Informační: Úmyslem je…

Přejít na článek

Přejít na článek

19
Čer
Meta description - Jeho funkce a účel

„Ještě před samotnou koupí knihy si lidé chtějí udělat základní představu o tom, jakou četbou stráví několik hodin. Podívají se na stručný obsah, předmluvu, nebo dokonce na prolog, aby získali představu, zda se jim vybraná kniha bude líbit, nebo ne. Úryvky ve výsledcích vyhledávání mají hodně podobnou funkci. Pomáhají nám…

Přejít na článek

Přejít na článek

14
Čer
Standardy podkladů

Každý kdo kdy spolupracoval s nějakou reklamní či marketingovou agenturou, musel zaslat k požadovaným činnostem a pracím nějaké podklady. Jedná se převážně o fotografie, texty, grafiku, apod. Málokdo ale ví, že zasílané podklady by měly splňovat určité standardy. Pokud tyto standardy splňují, je práce s podklady jednodušší, přehlednější a rychlejší.…

Přejít na článek

Přejít na článek

08
Čen
Základní kritéria pro tvorbu hodnotného obsahu

Ahava Leibtag, vedoucí společnosti Aha Media Group a autorka úspěšné knihy The Digital Crown: Winning at Content on the Web, vytvořila užitečný seznam bodů, které vám pomohou při vytváření přínosného obsahu. Pět hlavních kritérií pro tvorbu obsahu: Nalezitelnost: Je váš obsah pro uživatele dostupný? Vyplnili jste správně metadata, nadpis 1. úrovně…

Přejít na článek

Přejít na článek

24
Kvě
Komunikační maximy - Pravidla smysluplné komunikace

Úspěšnost naší komunikace závisí na tom, nakolik dokážeme efektivně předat informace, na kterých nám záleží. V této souvislosti se mluví o tzv. principu kooperace. Akt komunikace závisí na oboustranném očekávání spolupráce mezi mluvčím a posluchačem, na jejich snaze o vzájemné pochopení myšlenek a záměrů. Tato spolupráce je základním předpokladem racionální…

Přejít na článek

Přejít na článek

01
Kvě
Titulek stránky - Základní doporučení pro jeho tvorbu

Titulek je z hlediska SEO nejdůležitější prvek na webové stránce. Zobrazuje se v horní liště webového prohlížeče a také je textem odkazu, na který se kliká na stránce s výsledky vyhledávání. Příklad: V knížce Jak napsat odborný text se sice píše o titulku vědeckého textu, ale to, co je zde…

Přejít na článek

Přejít na článek

19
Dub
AIDA - pozornost, zájem, touha, akce

Chceme-li na Internetu úspěšně prezentovat své produkty či nabízené služby, musíme uživatele zaujmout natolik, že se stane naším zákazníkem. Obsah by mu měl poskytnout dostatek informací nejen před vlastním rozhodnutím o koupi, ale i pro fázi ověřování a vlastního nákupu. Stupňové působení propagace Reklama je účelově orientovaný proces. Vedle záměrnosti…

Přejít na článek

Přejít na článek

03
Dub
O způsobech vyhledávání na internetu (2. část)

V předchozím článku O způsobech vyhledávání na internetu jsme vás seznámili s navigačním vyhledáváním a nyní se podíváme na zbývající dvazpůsoby vyhledávání v online prostředí. Informační dotazování Jedná se o nejpoužívanější způsob dotazování. Dotazující hledá informaci o určité věci či ho zajímá podrobnější pojednání o nějakém zajímavém tématu. Potřebuje si…

Přejít na článek

Přejít na článek

22
Led
Důležitá novinka v reklamním systému SKLIK: retargeting

Na sklonku loňského roku Sklik oznámil, že v uzavřeném beta testu zkouší novou funkci Sklik Retargeting. Po důkladném testování se rozhodl Retargeting spustit dnešním dnem pro všechny své inzerenty. Co je Retargeting? Retargeting je funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Jak to funguje? Na…

Přejít na článek

Načíst další

Využíváme soubory cookies, můžeme tak webové stránky neustále zlepšovat pro vaši spokojenost. Děkujeme že souhlasíte. Více zde.

Nastavit

SouhlasímUpravit nastaveníOdmítnout

Zavřít okno cookies

Otevřít okno cookies