Blog

Píšeme pro vás aktuální zprávy z oboru, návody a rady. Budeme rádi, pokud se nás budete ptát nebo komentovat či sdílet naše články.

Rádi také napíšeme článek o tom, co vás zajímá.

Find out more about Web 3.0

08
Aug
What can Web 3.0 mean for the future of marketing?

More and more often on various blogs, forums and social networks we can meet the term web 3.0. According to some estimates, this technology could replace the current version of the World Wide Web and thus fundamentally affect our entire lives. However, we will only try to give you an idea of what Web 3.0 could mean for the future of marketing.

Find out more about Web 3.0

More about brand identity and how to do it

13
Jul
Create a unique brand identity that will make you unforgettable. How to do it?

Brand identity is a set of all the characteristics that make your brand present itself to the public and distinguish it from others. It′s not just about pretty visuals or advertising slogans, but also values and attitudes. And if your company strikes potential customers as likeable, they′re more likely to buy from you than if you present yourself as a boring company with no soul.

More about brand identity and how to do it

Více o chybách při tvorbě webu

14
Jun
5 chyb při tvorbě webu, které vás mohou připravit o návštěvníky

Tvorba webových stránek je komplexní úkol, na kterém často pracuje hned několik lidí. Pokud s ním nemáte zkušenosti, ale přesto se rozhodnete se do něj pustit svépomocí, je dost možné, že se dopustíte nějaké chybky, které si třeba ani nejste vědomi, ale přesto vás může stát spoustu návštěvníků a ve finále i peněz.

Více o chybách při tvorbě webu

Více o nejdůležitějších SEO trendech

25
May
Jaké jsou nejdůležitější SEO trendy a změny v letošním roce?

Díky kvalitnímu SEO můžete skrze webové vyhledávače přilákat spoust nových návštěvníků na svůj web úplně zdarma. Algoritmy řadící výsledky vyhledávání jsou ale rok od roku chytřejší. Pokud u nich tedy chcete zabodovat, je potřeba neusnout na vavřínech, ale zvládnout se jim přizpůsobit.

Více o nejdůležitějších SEO trendech

Více o Google Analytics 4 a rozdílech se starou verzí

17
May
Google Analytics 4 plně nahradí předchozí verzi

Jaké jsou rozdíly mezi novou a starou verzí a proč je důležité je znát? Google Analytics je v současnosti nejpopulárnější nástroj pro analýzu návštěvnosti na webu, který na celém světě využívá více než 28 milionů webových stránek. I když je jejich nejnovější verze venku již nějaký pátek, některé weby stále pracují se starou variantou. Ta však během příštího roku přestane fungovat. A protože štěstí přeje připraveným, vyplatí se přejít na Googl Analytics 4 co nejdříve.

Více o Google Analytics 4 a rozdílech se starou verzí

Více o tom jak uspět na Instagramu

11
May
Jak uspět na Instagramu v roce 2022?

Sociální sítě jsou pro jakoukoliv společnost v současnosti jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. S poměrně malým úsilím z nich lze vytěžit obrovské přínosy pro svou značku – ať už jde o přímé zvýšení prodejů nebo o podporu firemní identity. Abyste se ale těchto výsledků dočkali, je potřeba vzít vše za správný konec. My vám dnes poradíme, jak se v roce 2022 tvoří úspěšná reklama na Instagramu.

Více o tom jak uspět na Instagramu

Více o užitečných nástrojích pro analýzu webu a jeho návštěvnosti

04
May
4 neuvěřitelně užitečné nástroje pro analýzu webu a jeho návštěvnosti

Úspěch každého webu závisí na dostatku dat. Abyste ho totiž mohli co nejlépe přizpůsobit svým návštěvníkům, musíte vědět, odkud k vám přicházejí, s čím na vašem webu interagují, s čím naopak ne, nebo kolik času na něm tráví. Ke sběru a vyhodnocování takových informací ale budete potřebovat šikovné pomocníky. My vám dnes představíme čtyři, které vám dokážou ušetřit nejen spoustu času, ale i peněz a nervů.

Více o užitečných nástrojích pro analýzu webu a jeho návštěvnosti

Více o mýtech v marketingu na sociálních sítích

26
Apr
Nejčastější mýty o marketingu na sociálních sítích

Online marketing je v dnešní době základem téměř každé reklamní kampaně a sociální sítě jsou jeho nedílnou součástí. Facebook či Instagram v dnešní době používají v Česku i na Slovensku miliony lidí a byla by škoda je k propagaci své značky nevyužít. Bohužel sek nim váže celá řada omylů, jimž stále mnoho marketérů propadá. Rozhodli jsme se proto některé mýty o online marketingu na sociálních sítích vyvrátit.

Více o mýtech v marketingu na sociálních sítích

Více o tom proč je obsahový marketing tak důležitý

19
Apr
Proč je obsahový marketing tak důležitý?

Články, videa, fotografie nebo infografiky. Tyto i další prvky jsou součástí tzv. obsahové marketingu – velmi účinného reklamního nástroje. Zajímá vás v čem taková forma propagace spočívá a zda má nějaký opravdový význam? Pojďme to zjistit.

Více o tom proč je obsahový marketing tak důležitý

Více o správných klíčových slovech a jejich maximálním využití

12
Apr
Najděte správná klíčová slova pro svůj web a využijte je na maximum

Každý web by měl mít vytyčené nějaké pojmy a fráze, které se na něm často objevují a mají spojitost s jeho zaměřením. Těm se říká klíčová slova a jejich používání napříč vaší stránkou hraje významnou roli v optimalizaci pro webové vyhledávače.

Více o správných klíčových slovech a jejich maximálním využití

Více o New Deal for Customers

06
Apr
Od května začne platit nařízení New Deal for Comsumers. Co to znamená pro obchodníky i zákazníky?

Od začátku letošního roku platí pro provozovatele webových stránek nové povinnosti při využívání souborů cookies. Od 28. května navíc začnou po celé Evropské unii platit nová pravidla v rámci iniciativy New Deal for Comsumers týkající se hlavně internetových obchodů. Co všechno se změní?

Více o New Deal for Customers

Více o tom jak oslovovat zákazníky skrz mail a zda se to vyplatí...

30
Mar
Oslovovat zákazníky e-mailem se vyplatí. Proč a jak na to?

Pro běžnou neformální komunikaci se dnes již mail příliš nepoužívá. Stále je však populární pro posílání a přijímání formálních zpráv nebo komunikaci s obchodníky. Zároveň jej můžete využít jako skvělý marketingový nástroj – podle někoho dokonce ten nejlepší. Jen je potřeba jej správně uchytit.

Více o tom jak oslovovat zákazníky skrz mail a zda se to vyplatí...

Načíst další

We use cookies that help us. We will be happy if you agree with them. Detailed information can be found on this page.

Set up

I agreeAdjust settingsRefuse

Close setting cokies

Open setting cokies