Blog

Píšeme pro vás aktuální zprávy z oboru, návody a rady. Budeme rádi, pokud se nás budete ptát nebo komentovat či sdílet naše články.

Rádi také napíšeme článek o tom, co vás zajímá.

Více o Google Analytics 4 a rozdílech se starou verzí
Google Analytics

17
Kvě
Google Analytics 4 plně nahradí předchozí verzi

Jaké jsou rozdíly mezi novou a starou verzí a proč je důležité je znát? Google Analytics je v současnosti nejpopulárnější nástroj pro analýzu návštěvnosti na webu, který na celém světě využívá více než 28 milionů webových stránek. I když je jejich nejnovější verze venku již nějaký pátek, některé weby stále pracují se starou variantou. Ta však během příštího roku přestane fungovat. A protože štěstí přeje připraveným, vyplatí se přejít na Googl Analytics 4 co nejdříve.

Více o Google Analytics 4 a rozdílech se starou verzí

Více o tom jak uspět na Instagramu
Sociální sítě jsou pro jakoukoliv společnost v současnosti jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. S poměrně malým úsilím z nich lze vytěžit obrovské přínosy pro svou značku – ať už jde o přímé zvýšení prodejů nebo o podporu firemní identity. Abyste se ale těchto výsledků dočkali, je potřeba vzít vše za správný konec. My vám dnes poradíme, jak se v roce 2022 tvoří úspěšná reklama na Instagramu.

11
Kvě
Jak uspět na Instagramu v roce 2022?

Sociální sítě jsou pro jakoukoliv společnost v současnosti jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. S poměrně malým úsilím z nich lze vytěžit obrovské přínosy pro svou značku – ať už jde o přímé zvýšení prodejů nebo o podporu firemní identity. Abyste se ale těchto výsledků dočkali, je potřeba vzít vše za správný konec. My vám dnes poradíme, jak se v roce 2022 tvoří úspěšná reklama na Instagramu.

Více o tom jak uspět na Instagramu

Více o užitečných nástrojích pro analýzu webu a jeho návštěvnosti
Analýza webu

04
Kvě
4 neuvěřitelně užitečné nástroje pro analýzu webu a jeho návštěvnosti

Úspěch každého webu závisí na dostatku dat. Abyste ho totiž mohli co nejlépe přizpůsobit svým návštěvníkům, musíte vědět, odkud k vám přicházejí, s čím na vašem webu interagují, s čím naopak ne, nebo kolik času na něm tráví. Ke sběru a vyhodnocování takových informací ale budete potřebovat šikovné pomocníky. My vám dnes představíme čtyři, které vám dokážou ušetřit nejen spoustu času, ale i peněz a nervů.

Více o užitečných nástrojích pro analýzu webu a jeho návštěvnosti

Více o mýtech v marketingu na sociálních sítích
Mýty v marketingu na sociálních sítích

26
Dub
Nejčastější mýty o marketingu na sociálních sítích

Online marketing je v dnešní době základem téměř každé reklamní kampaně a sociální sítě jsou jeho nedílnou součástí. Facebook či Instagram v dnešní době používají v Česku i na Slovensku miliony lidí a byla by škoda je k propagaci své značky nevyužít. Bohužel sek nim váže celá řada omylů, jimž stále mnoho marketérů propadá. Rozhodli jsme se proto některé mýty o online marketingu na sociálních sítích vyvrátit.

Více o mýtech v marketingu na sociálních sítích

Více o tom proč je obsahový marketing tak důležitý
Obsahový marketing

19
Dub
Proč je obsahový marketing tak důležitý?

Články, videa, fotografie nebo infografiky. Tyto i další prvky jsou součástí tzv. obsahové marketingu – velmi účinného reklamního nástroje. Zajímá vás v čem taková forma propagace spočívá a zda má nějaký opravdový význam? Pojďme to zjistit.

Více o tom proč je obsahový marketing tak důležitý

Více o správných klíčových slovech a jejich maximálním využití
Klíčová slova a jejich využití

12
Dub
Najděte správná klíčová slova pro svůj web a využijte je na maximum

Každý web by měl mít vytyčené nějaké pojmy a fráze, které se na něm často objevují a mají spojitost s jeho zaměřením. Těm se říká klíčová slova a jejich používání napříč vaší stránkou hraje významnou roli v optimalizaci pro webové vyhledávače.

Více o správných klíčových slovech a jejich maximálním využití

Více o New Deal for Customers
nová pravidla pro eshopy

06
Dub
Od května začne platit nařízení New Deal for Comsumers. Co to znamená pro obchodníky i zákazníky?

Od začátku letošního roku platí pro provozovatele webových stránek nové povinnosti při využívání souborů cookies. Od 28. května navíc začnou po celé Evropské unii platit nová pravidla v rámci iniciativy New Deal for Comsumers týkající se hlavně internetových obchodů. Co všechno se změní?

Více o New Deal for Customers

Více o tom jak oslovovat zákazníky skrz mail a zda se to vyplatí...
Emailová komunikace

30
Bře
Oslovovat zákazníky e-mailem se vyplatí. Proč a jak na to?

Pro běžnou neformální komunikaci se dnes již mail příliš nepoužívá. Stále je však populární pro posílání a přijímání formálních zpráv nebo komunikaci s obchodníky. Zároveň jej můžete využít jako skvělý marketingový nástroj – podle někoho dokonce ten nejlepší. Jen je potřeba jej správně uchytit.

Více o tom jak oslovovat zákazníky skrz mail a zda se to vyplatí...

Více o tom jak využít potenciál LinkedInu naplno
LinkedIn komunikace

22
Bře
Využijte potenciál LinkedInu naplno a zaujměte nové zákazníky

Na světě dnes existují stovky nejrůznějších sociálních sítí. Mezi nejpoužívanější se ale dlouhodobě řadí Instagram a Facebook. Při tvoření B2B reklamních kampaní se však často opomíjí jiná velmi užitečná platforma – LinkedIn. Pojďte se s námi podívat, jak s ní můžete ve své marketingové strategii pracovat a jednoduše s její pomocí nalákat nové zákazníky.

Více o tom jak využít potenciál LinkedInu naplno

Více o tom zda je dobré vytvářet web sám
tvorba webu

15
Bře
Dokáže si web vytvořit kdokoliv? A je dobré jej tvořit sám?

Na světě existuje zhruba 1,5 miliardy internetových stránek. Tento fakt dělá toto prostředí poměrně kompetitivní, v němž není úplně jednoduché zazářit. Samozřejmě, v tuzemsku bude toto číslo o poznání nižší, ale i u nás dnes již najdete weby a e-shopy se zaměřením téměř na cokoliv. Pokud si tedy chystáte založit vlastní webové stránky, se kterými byste chtěli zaujmout, je potřeba zvážit, jestli se do tohoto projektu vyplatí pustit svépomoci, nebo je lepší ho přenechat profíkům.

Více o tom zda je dobré vytvářet web sám

Více o aktualizaci algoritmu Google Panda
algoritmus Google Panda

09
Bře
Malé ohlédnutí za aktualizací nazvanou Google Panda

Před 11 lety Google oznámil aktualizaci algoritmu, která měla významný a dlouhodobý dopad na SEO. Aktualizace Google Panda byla oficiálně spuštěna 23. února 2011, ale dozvěděli jsme se o ni 24. února 2011. Jejím cílem bylo zkvalitnění výsledků vyhledávání.

Více o aktualizaci algoritmu Google Panda

Více o tom proč se načítá váš web pomalu...
Pomalé načítání webu

02
Bře
Načítá se váš web pomalu? Příčin může být celá řada

Rychlost vašeho webu závisí na mnoha faktorech a bohužel není jednoduché ji jen tak ze dne na den převratně zvýšit. Pokud máte pocit, že se vaše stránka načítá příliš pomalu, může být potřeba změnit webhosting, nebo web do značné míry upravit. A někdy to je pěkný oříšek. My se však dnes žádným náročným technikáliím věnovat nebudeme. Některé potíže totiž můžete vyřešit sami.

Více o tom proč se načítá váš web pomalu...

Načíst další

Využíváme soubory cookies, můžeme tak webové stránky neustále zlepšovat pro vaši spokojenost. Děkujeme že souhlasíte. Více zde.

Nastavit

SouhlasímUpravit nastaveníOdmítnout

Zavřít okno cookies

Otevřít okno cookies