„Popisek (úryvek, snippet) je odvozený z obsahu zaindexovaného textu. Vzniká automaticky a pro různé vyhledávané dotazy se liší. Pokud se vyhledávaný dotaz na stránce nevyskytuje, nebo je příliš krátký, je potřebný text doplněn z popisku katalogového zápisu firem (pokud existuje). Z naší strany není možné jakkoliv popisky měnit či ovlivňovat. Zobrazený popisek může ovlivnit pouze tvůrce stránky změnou textu na stránce a ve firemním zápisu.“
„Nepřemýšlejme o meta description jako o hodnoticím faktoru, ale uvažujme o něm jako o konverzním faktoru.“ (Sean Work)
1. Dáte lidem správné informace. Bude-li váš popisek relevantní a poutavý, zájemce pozná, že mu vaše webová stránka poskytne informaci, kterou hledá.
2. Zvýšíte míru prokliku (CTR) z organického vyhledávání. Kvalitní popis může výrazně přispět ke zvýšení a zlepšení vašeho provozu z vyhledávání.
3. Získáte více návštěvníků se sociálních sítí.
(Viz Barbora Boskova, „All you need to know about meta descriptions (complex guide)“.)
„Dobrý metapopis (meta description) je jako krátká upoutávka, která přesně popisuje obsah dané stránky. Je jako doporučení, které přesvědčí uživatele, že na této stránce naleznou to, co právě hledají.“ (Official Google Webmaster Central Blog: Better Snippets for your Users“, 2. 6. 2017.)
Doporučené články:
Využíváme soubory cookies, které nám pomáhají. Budeme rádi, když s nimi budete souhlasit. Podrobné informace naleznete na této stránce.
SouhlasímUpravit nastaveníOdmítnout