Základní kritéria pro tvorbu hodnotného obsahu

Publikováno: Čen 8, 2017

Ahava Leibtag, vedoucí společnosti Aha Media Group a autorka úspěšné knihy The Digital Crown: Winning at Content on the Web , vytvořila užitečný seznam bodů, které vám pomohou při vytváření přínosného obsahu.

Pět hlavních kritérií pro tvorbu obsahu:

  • Nalezitelnost: Je váš obsah pro uživatele dostupný? Vyplnili jste správně metadata, nadpis 1. úrovně a alternativní popis u netextových prvků? Odkazujete v textu na další stránky svého webu?
  • Čitelnost: Řídíte se principem obrácené pyramidy? Používáte odrážkové a číslované seznamy? Věnujete pozornost jednotnému stylu své komunikace?
  • Srozumitelnost: Víte, kdo je vaše cílová skupina? Je váš obsah pro uživatele srozumitelný? Zvolili jste vhodný druh obsahu (text, video atd.)?
  • Motivace k akci: Bude chtít uživatel na stránce něco udělat? Je součástí vašeho obsahu "výzva k akci" (call-to-action)?
  • Sdílení: Má uživatel důvod a možnost váš obsah sdílet? Používáte hashtagy ve svých tweetech?

Stáhněte si následující seznam ve formátu PDF.

Využíváme soubory cookies, které nám pomáhají. Budeme rádi, když s nimi budete souhlasit. Podrobné informace naleznete na této stránce.

Nastavit

SouhlasímUpravit nastaveníOdmítnout

Zavřít okno cookies

Otevřít okno cookies