Základní kritéria pro tvorbu hodnotného obsahu

Publikováno: Čen 8, 2017

Ahava Leibtag, vedoucí společnosti Aha Media Group a autorka úspěšné knihy The Digital Crown: Winning at Content on the Web , vytvořila užitečný seznam bodů, které vám pomohou při vytváření přínosného obsahu.

Pět hlavních kritérií pro tvorbu obsahu:

  • Nalezitelnost: Je váš obsah pro uživatele dostupný? Vyplnili jste správně metadata, nadpis 1. úrovně a alternativní popis u netextových prvků? Odkazujete v textu na další stránky svého webu?
  • Čitelnost: Řídíte se principem obrácené pyramidy? Používáte odrážkové a číslované seznamy? Věnujete pozornost jednotnému stylu své komunikace?
  • Srozumitelnost: Víte, kdo je vaše cílová skupina? Je váš obsah pro uživatele srozumitelný? Zvolili jste vhodný druh obsahu (text, video atd.)?
  • Motivace k akci: Bude chtít uživatel na stránce něco udělat? Je součástí vašeho obsahu "výzva k akci" (call-to-action)?
  • Sdílení: Má uživatel důvod a možnost váš obsah sdílet? Používáte hashtagy ve svých tweetech?

Stáhněte si následující seznam ve formátu PDF.

Využíváme soubory cookies, můžeme tak webové stránky neustále zlepšovat pro vaši spokojenost. Děkujeme že souhlasíte. Více zde.

Nastavit

SouhlasímUpravit nastaveníOdmítnout

Zavřít okno cookies

Otevřít okno cookies