Základní kritéria pro tvorbu hodnotného obsahu
Publikováno: Čen 8, 2017
Ahava Leibtag, vedoucí společnosti Aha Media Group a autorka úspěšné knihy The Digital Crown: Winning at Content on the Web , vytvořila užitečný seznam bodů, které vám pomohou při vytváření přínosného obsahu.
Pět hlavních kritérií pro tvorbu obsahu:
- Nalezitelnost: Je váš obsah pro uživatele dostupný? Vyplnili jste správně metadata, nadpis 1. úrovně a alternativní popis u netextových prvků? Odkazujete v textu na další stránky svého webu?
- Čitelnost: Řídíte se principem obrácené pyramidy? Používáte odrážkové a číslované seznamy? Věnujete pozornost jednotnému stylu své komunikace?
- Srozumitelnost: Víte, kdo je vaše cílová skupina? Je váš obsah pro uživatele srozumitelný? Zvolili jste vhodný druh obsahu (text, video atd.)?
- Motivace k akci: Bude chtít uživatel na stránce něco udělat? Je součástí vašeho obsahu "výzva k akci" (call-to-action)?
- Sdílení: Má uživatel důvod a možnost váš obsah sdílet? Používáte hashtagy ve svých tweetech?