Creative digital agency
Menu

Pujcky do 5000 bez dokladani prijmu pujcky do 5000 bez dokladani prijmu

Blog

Píšeme pro vás aktuální zprávy z oboru, návody a rady. Budeme rádi, pokud se nás budete ptát nebo komentovat či sdílet naše články. Rádi také napíšeme článek o tom, co vás zajímá.

4 tipy pro úspěšné psaní digitálních textů

James Mathewson, uznávaný technický marketér ve společnosti IBM, který se specializuje na oblast vyhledávání, obsahový marketing a na SEO pro velké i malé firmy, nedávno publikoval článek „4 tips for successful digital writing“, v němž uvádí několik praktických tipů pro tvorbu úspěšných textů v digitálním prostředí. První tip: Na prvním…

Starověká inspirace pro dnešní copywritery

Může se tvůrce webového obsahu či copywriter (reklamní textař) inspirovat starověkým textem, jímž je Markovo evangelium, a něčemu se z něj přiučit? Markovo evangelium, které je součástí Nového zákona, je nejkratší ze všech čtyř kanonických evangelií (Matouš, Marek, Lukáš, Jan) a zároveň (podle mínění většiny badatelů) nejstarší z nich. Bylo…

Teorie relevance a webový obsah

Pojem relevance („závažnost, významnost, důležitost“) je jedním z ústředních pojmů v lingvistice, v různých teoriích textu, diskurzu, komunikace. Velký vliv získala teorie relevance, kterou zpracovali Angličané D. Sperber a D. Wilsonová ve své knize Relevance s podtitulem Communication and cognition (Oxford 1986; 2. vydání vyšlo v roce 1995). Principem relevance…

Marie Čechová: Život s češtinou

Kniha Život s češtinou: Nomen omen: Češka – češtinářka – Čechová (Academia, Praha 2017), kterou napsala prof. PhDr. M. Čechová, DrSc., navazuje na předchozí titul Řeč o řeči (Academia, Praha 2012). Autorka čerpá materiál z živé řečové praxe, běžné, mediální, odborné a školské. Zachycuje řečové jevy v jejich dynamice, všímá si posunů…

Kvalitní obsah podle Googlu

Dnes už si nikdo nemůže stěžovat na nedostatek článků a podnětů k tvorbě kvalitního webového obsahu. Zmiňovat se o důležitosti obsahu v oblasti internetového marketingu je ostatně nošením dříví do lesa. Lidé hledají informace a především kvůli nim přicházejí na váš web. "Design je vstupní branou, která přivádí lidi k…

Nový encyklopedický slovník češtiny

Nakladatelství Lidové noviny vydalo dvousvazkový Nový encyklopedický slovník češtiny, který vznikl podstatným rozšířením staršího Encyklopedického slovníku češtiny z roku 2008. Slovník vznikl v Ústavu českého jazyka Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brněve spolupráci s Bohemikem při Ústavu slavistiky na univerzitě v Řezně. Obsahuje cca 1600 hesel vysvětlujících přes 5000 lingvistických termínů. Slovník…

Bill Gates: Obsah je král

Výrok „Obsah je král" (Content is King) pochází z článku, který v roce 1996 napsal Bill Gates, spoluzakladatel společnosti Microsoft. Ve svém jasnozřivém textu předpověděl vzestup zájmu o obsah v době, kdy ještě neexistoval Google, WordPress, Facebook ani YouTube. „Je to obsah, od kterého očekávám, že vydělá na internetu spoustu…

Prestashop 1.7 - demo a nové funkce

Jeden z nejlepších open source systémů pro e-shopy vydal 7. listopadu 2016 novou verzi a na světě je Prestashop 1.7, který přináší nové funkce a vylepšení. Tato verze umožňuje snadnější tvorbu e-shopu a produktové prezentace a urychluje celý nákupní proces. Připravili jsme pro vaše odzkoušení demoverzi v češtině a podívali se…

Kniha: O nepřesnosti našeho vyjadřování

Nakladatelství Academia nedávno vydalo knihu nazvanou O nepřesnosti našeho vyjadřování (Jazyk jako produkt intuitivního myšlení). Jejím autorem je jazykovědec doc. PhDr. František Štícha, CSc. Od roku 2001 vyučuje česko-německou kontrastivní gramatiku a stylistiku v Ústavu translatologie FF UK.     Tato kniha chce oslovit pozorné a vnímavé čtenáře publicistických, uměleckých…

Změny v SERPu na Googlu

Mnozí z vás si jistě povšimli, že Google testuje různé úpravy v SERPu (Search Engine Results Page je výpis výsledků, které internetový vyhledávač zobrazí po zadání dotazu). Mění se šířka hlavního sloupce ve výsledcích vyhledávání z 500 pixelů na 600 pixelů. S tím souvisí i rozšíření titulku (<title>) na asi…