Základní kritéria pro tvorbu hodnotného obsahu

Published: Jun 8, 2017

Ahava Leibtag, vedoucí společnosti Aha Media Groupa autorka úspěšné knihy The Digital Crown: Winning at Content on the Web, vytvořila užitečný seznam bodů, které vám pomohou při vytváření přínosného obsahu.

Pět hlavních kritérií pro tvorbu obsahu:

  • Nalezitelnost: Je váš obsah pro uživatele dostupný? Vyplnili jste správně metadata, nadpis 1. úrovně a alternativní popis u netextových prvků? Odkazujete v textu na další stránky svého webu?
  • Čitelnost: Řídíte se principem obrácené pyramidy? Používáte odrážkové a číslované seznamy? Věnujete pozornost jednotnému stylu své komunikace?
  • Srozumitelnost: Víte, kdo je vaše cílová skupina? Je váš obsah pro uživatele srozumitelný? Zvolili jste vhodný druh obsahu (text, video atd.)?
  • Motivace k akci: Bude chtít uživatel na stránce něco udělat? Je součástí vašeho obsahu "výzva k akci" (call-to-action)?
  • Sdílení: Má uživatel důvod a možnost váš obsah sdílet? Používáte hashtagy ve svých tweetech?

Stáhněte si následující seznam ve formátu PDF.

We use cookies that help us. We will be happy if you agree with them. Detailed information can be found on this page.

Set up

I agreeAdjust settingsRefuse

Close setting cokies

Open setting cokies