Creative digital agency
Menu

Pujcky do 5000 bez dokladani prijmu pujcky do 5000 bez dokladani prijmu

Nová aktualizace algoritmu Panda 4.1

Koncem září Google spustil 27. aktualizaci algoritmu Panda. Prostřednictvím Google+ to oznámil Pierre Far (analytik Google Webmaster Trends), který zároveň uvedl, že její spuštění bude pozvolné a vše by mělo být hotovo v prvním říjnovém týdnu. Tato změna algoritmu ovlivní asi 3-5 % výsledků vyhledávání. Menší a střední weby, které budou mít kvalitní obsah, by si měly polepšit. Cílem Pandy je boj s nekvalitním a neoriginálním obsahem na Internetu.Google Panda

Panda byla poprvé spuštěna 23. února 2011 nejprve v USA a zasáhla 11,8 % vyhledávání. 11. dubna 2011 byla rozšířena pro vyhledávání v angličtině po celém světě a od 12. srpna 2011 ji Google zavedl také pro další jazyky, včetně češtiny. Amit Singhal (Google) k tomu tehdy v článku „Panda - algoritmus pro zkvalitnění výsledků nyní i v českém vyhledávání" uvedl: „Pro většinu jazyků bude mít změna algoritmu dopad na 6-9 % hledaných dotazů, což je výrazně méně než při prvním spuštění Pandy, které ovlivnilo téměř 12 % anglických výrazů." Vzhledem k svému zacílení na tzv. „obsahové farmy" (content farms) nazval Danny Sullivan tento algoritmus „Farmer Update". Panda je pravidelně aktualizována.  Její poslední aktualizace  (Panda 4.0) byla spuštěna 21. května 2014.

Jaké jsou znaky nekvalitního obsahu?

  • Nedostatek originálního obsahu na webu.
  • Vysoká míra opuštění (bounce rate).
  • Velké množství duplicitního obsahu na webu.
  • Vysoký počet reklamních prvků.
  • Velké množství gramatických chyb.
  • Přemíra klíčových slov na stránce.

Nepodceňujte obsahovou strategii

Panda 4.1 se stejně jako předchozí aktualizace zaměřuje na přesnější rozpoznání nekvalitního obsahu. Weby, jejichž stránky jsou pravidelně aktualizovány a přinášejí hodnotné informace, se nemusejí ničeho obávat. Je třeba mít stále na paměti doporučení, které Google uvádí ve svých Pokynech pro webmastery: „„Vytvořte užitečný a informačně bohatý web a vytvořte stránky, které jasně a přesně popíší váš obsah."

Jak se bránit proti Pandě?

Jayson DeMers ve svém článku "Your Guide to Google's Panda 4.1 Algorithm" doporučuje: 1. Promyslete svou obsahovou strategii a lépe ji definujte. 2. Odstraňte duplicitní a nepřínosný obsah.

Pavel Jartym

Zabývám se optimalizací webových stránek (SEO) a jejich sémantikou. Specializuji se na tvorbu webového obsahu, na copywriting a copyediting. Mým cílem je, aby texty dobře plnily svůj účel, kvůli kterému byly vytvořeny.

Internetová stránka: www.bluesystem.cz/cz/o-nas/nas-tym/pavel-jartym