Creative digital agency
Menu

Pujcky do 5000 bez dokladani prijmu pujcky do 5000 bez dokladani prijmu

SEO - optimalizace webových stránek

SEO optimalizace je obor, který se neustále vyvíjí a proto zde přinášíme aktuální informace, doporučené návody a odkazy na zajímavé články a videa.

O prodlužování a zkracování meta description

Nic není tak proměnlivého, jako některá doporučení pro optimalizace webových stránek (SEO). Ověřil jsem si to nedávno například v případě tvorby tzv. metapopisků (meta descriptions). Tato činnost obvykle nespadá do oblasti nazývané on-page faktory (to, co se nachází na dané webové stránce a může ovlivnit její umístění ve vyhledávačích). Důležité…

Fejeton: SEO „v pohybu a v potu tváře“

  Myslím si, že člověk má už nějak ve své přirozenosti zakódovanou touhu po hledání tajemství života, a totéž, řečeno s určitou nadsázkou, platí i pro hledání na internetu. Ti, kteří se v tomto prostředí chtějí se svými webovými stránkami prosadit a být vidět, chtějí nahlédnout do tajemství záhadných algoritmů…

Vyhledávání, SEO a slovesa

Ryan Jones začíná svůj článek „Why Search - and SEO - Is Important“ („Proč je vyhledávání - a SEO - důležité") těmito slovy: „V roce 2009 na jedné soukromé večeři pronesl Bill Gates řeč, v níž mimo jiné zazněl tento proslulý výrok: ‚Budoucnost vyhledávání patří slovesům.‘ Gates neměl na mysli slovní…

Změny v SERPu na Googlu

Mnozí z vás si jistě povšimli, že Google testuje různé úpravy v SERPu (Search Engine Results Page je výpis výsledků, které internetový vyhledávač zobrazí po zadání dotazu). Mění se šířka hlavního sloupce ve výsledcích vyhledávání z 500 pixelů na 600 pixelů. S tím souvisí i rozšíření titulku (<title>) na asi…

Kritéria pro tvorbu kvalitní webové stránky

Jak vypadá kvalitní webová stránka? Jaká kritéria musí splňovat? Na tyto otázky přinášejí odpověď Pokyny pro hodnotitele kvality vyhledávání (Search Quality Rating Guidelines), které Google v listopadu 2015 poprvé zveřejnil v nezkrácené podobě.  Jedná se o směrnice pro lidské hodnotitele, kteří mají posuzovat stránky především podle jejich účelu, kvůli kterému…

Aktualizované Pokyny pro hodnotitele kvality vyhledávání

Google poprvé v nezkrácené podobě zveřejnil své Pokyny pro hodnotitele kvality vyhledávání (Google Search Quality Rating Guidelines, 12. listopadu 2015). Jedná se o směrnice pro Search Quality evaluators („hodnotitele kvality vyhledávání“), kteří mají posuzovat stránky především podle jejich účelu, kvůli kterému byly vytvořeny (v dokumentu se pro tyto posuzovatele používá zkrácené…

RankBrain a SEO

RankBrain je novou součástí hlavního algoritmu Hummingbird. Google jeho užívání oficiálně oznámil 26. října 2015. RankBrain pracuje na principech umělé inteligence, která se sama učí a vyvíjí se. Dokáže pracovat s jazykem a poradí si například s hovorovými výrazy, ale hůř je na tom s rozpoznáním emocí.   „Vyhledávání je…

"SEO strategie" pro organické vyhledávání

Laurence Porter ve svém článku „How to Leverage Organic Rankings While Not Breaking Google’s Guidelines" („Jak ovlivnit výsledky organického vyhledávání, a přitom neporušit Pokyny od Google") předkládá čtyři postupy ("SEO strategie"), které mohou vylepšit umístění vašeho webu ve výsledcích vyhledávání. Zaměřte se na kvalitu zpětných odkazů, nikoli na jejich kvantitu…

Nová aktualizace algoritmu Panda 4.1

Koncem září Google spustil 27. aktualizaci algoritmu Panda. Prostřednictvím Google+ to oznámil Pierre Far (analytik Google Webmaster Trends), který zároveň uvedl, že její spuštění bude pozvolné a vše by mělo být hotovo v prvním říjnovém týdnu. Tato změna algoritmu ovlivní asi 3-5 % výsledků vyhledávání. Menší a střední weby, které budou…

Meta description - jeho funkce a účel

„Ještě před samotnou koupí knihy si lidé chtějí udělat základní představu o tom, jakou četbou stráví několik hodin. Podívají se na stručný obsah, předmluvu, nebo dokonce na prolog, aby získali představu, zda se jim vybraná kniha bude líbit, nebo ne. Úryvky ve výsledcích vyhledávání mají hodně podobnou funkci. Pomáhají nám…