Creative digital agency
Menu

Pujcky do 5000 bez dokladani prijmu pujcky do 5000 bez dokladani prijmu

Kritéria pro hodnotný obsah

Google nás nabádá k tomu, abychom na svých webových stránkách měli kvalitní obsah. Neil Patel ve svém článku „How Google Judges Quality and What You Should Do About It“ poznamenává, že slovo „kvalitní“ se v této souvislosti stalo natolik používaným, že zapomínáme na to, co vlastně znamená a proč je tak důležité.

Nápověda služby Nástroje pro webmastery nabízí spoustu užitečných informací. Dokonce zde máte možnost zúčastnit se kursu Modul 1: Vytvoření skvělého webu. Jeho součástí je 1.4 Vytvoření hodnotného obsahu .

Audit webového obsahu

 

Pro vyhledávače je hodnotný obsah jedním z významných faktorů pro hodnocení webu. Takový obsah by měl splňovat následující kritéria:

  • Užitečný a informativní
  • Hodnotnější a užitečnější než ostatní weby
  • Důvěryhodný
  • Vysoce kvalitní
  • Poutavý

Je třeba se vyhnout nedostatkům, které mohou snížit důvěryhodnost vašeho webu nebo mohou přimět návštěvníky k jeho opuštění. Mezi ně například patří nefunkční odkazy, nesprávné informace, gramatické a stylistické chyby a další.

„Pamatujte, že obsah vytváříte zejména proto, abyste svým návštěvníkům poskytli výjimečné uživatelské prostředí, ne abyste měli vysoká umístění ve vyhledávačích.“

Pavel Jartym

Zabývám se optimalizací webových stránek (SEO) a jejich sémantikou. Specializuji se na tvorbu webového obsahu, na copywriting a copyediting. Mým cílem je, aby texty dobře plnily svůj účel, kvůli kterému byly vytvořeny.

Internetová stránka: www.bluesystem.cz/cz/o-nas/nas-tym/pavel-jartym