Creative digital agency
Menu

Blog

Píšeme pro vás aktuální zprávy z oboru, návody a rady. Budeme rádi, pokud se nás budete ptát nebo komentovat či sdílet naše články. Rádi také napíšeme článek o tom, co vás zajímá.

O textu a našem vyjadřování: Není krokem do neznáma?

V souvislosti s obsahovým marketingem se přirozeně  mluví a píše o tvorbě hodnotného a přínosného obsahu. Ten se skládá nejen z textu, ale také z obrázků, fotografií, videí atd. Zde se zaměřím na textové sdělení, které tvoří podstatnou složku obsahu. Málokdo si uvědomuje, že slova „text“ a „textil“ mají společný…

Teambuilding Malá Skála

První letošní teambuilding se nesl ve znamení očekávání. Vzhledem k tomu, že naše společnost se neustále vyvíjí, rozrostl se i počet našich zaměstnanců, a tak mělo být i na tradičním teambuldingu poměrně živo. Nakonec jsme se ale opět sešli v tradičním počtu a naše řady se rozrostly pouze o jednoho…

Základní kritéria pro tvorbu hodnotného obsahu

Ahava Leibtag, vedoucí společnosti Aha Media Group a autorka úspěšné knihy The Digital Crown: Winning at Content on the Web, vytvořila užitečný seznam bodů, které vám pomohou při vytváření přínosného obsahu. Pět hlavních kritérií pro tvorbu obsahu: Nalezitelnost: Je váš obsah pro uživatele dostupný? Vyplnili jste správně metadata, nadpis 1. úrovně…

Komunikační maximy - pravidla smysluplné komunikace

Úspěšnost naší komunikace závisí na tom, nakolik dokážeme efektivně předat informace, na kterých nám záleží. V této souvislosti se mluví o tzv. principu kooperace. Akt komunikace závisí na oboustranném očekávání spolupráce mezi mluvčím a posluchačem, na jejich snaze o vzájemné pochopení myšlenek a záměrů. Tato spolupráce je základním předpokladem racionální…

Titulek stránky - základní doporučení pro jeho tvorbu

Titulek je z hlediska SEO nejdůležitější prvek na webové stránce. Zobrazuje se v horní liště webového prohlížeče a také je textem odkazu, na který se kliká na stránce s výsledky vyhledávání. Příklad: V knížce Jak napsat odborný text se sice píše o titulku vědeckého textu, ale to, co je zde…

AIDA - pozornost, zájem, touha, akce

Chceme-li na Internetu úspěšně prezentovat své produkty či nabízené služby, musíme uživatele zaujmout natolik, že se stane naším zákazníkem. Obsah by mu měl poskytnout dostatek informací nejen před vlastním rozhodnutím o koupi, ale i pro fázi ověřování a vlastního nákupu. Stupňové působení propagace Reklama je účelově orientovaný proces. Vedle záměrnosti…

O způsobech vyhledávání na internetu (2. část)

V předchozím článku O způsobech vyhledávání na internetu jsme vás seznámili s navigačním vyhledáváním a nyní se podíváme na zbývající dvazpůsoby vyhledávání v online prostředí. Informační dotazování Jedná se o nejpoužívanější způsob dotazování. Dotazující hledá informaci o určité věci či ho zajímá podrobnější pojednání o nějakém zajímavém tématu. Potřebuje si…

O způsobech vyhledávání na internetu (1. část)

Vyhledávání je činnost, jejímž cílem je za pomoci správné volby a kombinace klíčových slov najít požadované informace. Fulltextové vyhledávání vyhledává informace v plných textech dokumentů (v obsahu stránek), které jsou dostupné na internetu. Tři základní způsoby dotazování Navigační: Prvořadým záměrem je dostat se na konkrétní webovou stránku. Informační: Úmyslem je…

Nový newsletter Factory Outlet

Vytvořili jsme nový newsletter pro internetový obchod Factory Outlet a rozeslali jej více než 20 000 odběratelům e-mailových novinek e-shopu. http://www.factoryoutlet.cz/newsletter/2014/201403-boty-etnies-fallen/