Creative digital agency
Menu

Pujcky do 5000 bez dokladani prijmu pujcky do 5000 bez dokladani prijmu

Blog

Píšeme pro vás aktuální zprávy z oboru, návody a rady. Budeme rádi, pokud se nás budete ptát nebo komentovat či sdílet naše články. Rádi také napíšeme článek o tom, co vás zajímá.

Pravidla pro soutěže

Zde naleznete veškerá pravidla pro právě probíhající soutěže našich klientů.

RankBrain a SEO

RankBrain je novou součástí hlavního algoritmu Hummingbird. Google jeho užívání oficiálně oznámil 26. října 2015. RankBrain pracuje na principech umělé inteligence, která se sama učí a vyvíjí se. Dokáže pracovat s jazykem a poradí si například s hovorovými výrazy, ale hůř je na tom s rozpoznáním emocí.   „Vyhledávání je…

Říkat znamená něco dělat

„‚Budiž světlo.‘ A bylo světlo." (Svitky od Mrtvého moře, cca 2. stol. př. n. l., nejstarší dosud nalezený výskyt performativní formule v židokřesťanské kultuře.) Laurent Binet, Sedmá funkce jazyka, Argo, Praha 2017, s. 236.  Jaký je vztah mezi naší řečí a naším jednáním? Co vlastně děláme, když proneseme (nebo napíšeme)…

"SEO strategie" pro organické vyhledávání

Laurence Porter ve svém článku „How to Leverage Organic Rankings While Not Breaking Google’s Guidelines" („Jak ovlivnit výsledky organického vyhledávání, a přitom neporušit Pokyny od Google") předkládá čtyři postupy ("SEO strategie"), které mohou vylepšit umístění vašeho webu ve výsledcích vyhledávání. Zaměřte se na kvalitu zpětných odkazů, nikoli na jejich kvantitu…

O slově a slovech

„Chtěl bych umět napsat vše, co dovedeš vyjádřit; chtěl bych užít aspoň jedinkrát všech krásných, určitých, živoucích slov, která jsou v tobě“ (Karel Čapek, Chvála řeči české). Slova jsou základní kameny výstavby promluv a textů. Zprostředkovávají nejen informace, ale vypovídají i o lidech, kteří je užívají. Nikdy nezapomenu na svůj…

Kritéria pro hodnotný obsah

Google nás nabádá k tomu, abychom na svých webových stránkách měli kvalitní obsah. Neil Patel ve svém článku „How Google Judges Quality and What You Should Do About It“ poznamenává, že slovo „kvalitní“ se v této souvislosti stalo natolik používaným, že zapomínáme na to, co vlastně znamená a proč je…

Tvorba webového obsahu a lingvistika

Naše doba se vyznačuje velkým množstvím slov a textů různé povahy. Pro čtenáře či uživatele Internetu je často velmi obtížné najít takové texty, které jsou důvěryhodné, nejsou povrchní a jsou i čtivé. O gramatických chybách se zde záměrně nezmiňuji. Text, který majitel webu zkopíruje i s chybami a neopraví je,…

Text je výzva a pozvání

„(…) přemíra slov svůj počet vyčerpá. Není proto lépe zachovávat ,míru věcí’? (Lao-c’, O tao a ctnosti) Často se v různých článcích a studiích připomíná, že webový obsah by měl být pro uživatele přínosný. Ostatně obsahový marketing spočívá ve vytváření a sdílení hodnotného obsahu.  Jedná se o „nenucený“ marketing. Uživatelé…

Putování podivuhodnou webovou krajinou

Představte si návštěvníka webu jako poutníka a webový obsah jako cestu o třech krocích: zrak – mysl – srdce (emoce).   Vše začíná u našeho nejdůležitějšího smyslu 1. Na začátku cesty přivítá uživatele celkový vzhled (design) webových stránek. Ten jej ovlivní ještě dřív, než si stačí přečíst jediné slovo z…

Nová aktualizace algoritmu Panda 4.1

Koncem září Google spustil 27. aktualizaci algoritmu Panda. Prostřednictvím Google+ to oznámil Pierre Far (analytik Google Webmaster Trends), který zároveň uvedl, že její spuštění bude pozvolné a vše by mělo být hotovo v prvním říjnovém týdnu. Tato změna algoritmu ovlivní asi 3-5 % výsledků vyhledávání. Menší a střední weby, které budou…